Sunday, May 1, 2011

Pelbagai produk dengan khasiat yang mustajab khas untuk anda.


  1. Nur Sutera Cafe Pulang Dara - Khas untuk wanita yang pentingkan kecantikan luaran dan dalaman.
  2. Nur Sutera Cafe Kembali Teruna - Khas untuk lelaki yang pentingkan kesihatan dalaman
  3. 2Climax Bravo Gel For Men - Untuk lelaki yang sayangkan isteri..
  4. 2Climax Intimate Gel For Women - Untuk isteri yang sayangkan suami...
  5. Futuyu Detox Patch Foot - Membuang toksin dalam badan tanpa perlu makan/minum ubat
  6. Nanosilver Beauty Soap - Merawat kulit anda dari jangkitan bakteria dam membebaskan dari kekeringan dan minyak
**Kami mengalu-alukan anda sebagai ejen.



NUR SUTERA CAFE KEMBALI TERUNA


NUR SUTERA CAFE KEMBALI TERUNA

RM 28.00 (SM)
RM 32.00 (SS/B)

Kembalikan keperkasaan anda dengan minuman berkhasiat Nur Sutera Cafe Kembali Teruna, berkesan menangani masalah dalaman lelaki tanpa sebarang kesan sampingan.


Bertindak secara menyeluruh, membekalkan tenaga maksimum keseluruh tubuh anda,meransang tenaga kelakian menjadikan anda seorang lelaki idaman isteri sepanjang masa.


Rumusan herba yang kaya dengan kuasa penyembuhan dalaman, akan memberikan kesan awet muda pada tubuh anda.




KHASIAT NUR SUTERA CAFE KEMBALI TERUNA..
  • Melancarkan tenaga kelakian
  • Menghilangkan sakit otot
  • Menghilangkan kebas, penyakit gout dan resdung
  • Mencuci buah pinggang
  • Membuang racun dalam badan
  • Melawaskan pembuangan najis
  • Membantu masalah paru-paru
  • Menurunkan berat badan
  • Meningkatkan pengeluaran hormon
  • Awet Muda
  • Melancarkan peredaran darah




CARA PENGAMBILAN..

Minum 2 paket 1 hari, 1 paket pagi dan 1 paket petang, Gunakan air panas untuk mendapatkan kesan yang terbaik.
Untuk tenaga seksual, minum 1 jam sebelum bersama dengan isteri. Untuk kesan terbaik, gunalah 2CLIMAX BRAVO GEL FOR MEN.

KESAN SAMPINGAN

Tiada

INFO BERGUNA..
Kebanyakan lelaki kini lebih peka mengenai erectile dysfunction (ED) atau mati pucuk dan mereka sedar tentang risiko itu apabila usia meningkat
Jadi, mereka makan dan menjalani kehidupan yang sihat.
Namun, pada hakikatnya, semakin ramai lelaki menghadapi masalah ED pada seawal usia 30-an!

Zakar - Satu kelalaian besar..!!

Semakin banyak alasan mengapa lelaki harus belajar bagaimana mempertahankan organ genital dari awal kerana tiada siapa tahu kemunculan ED dan kadang-kadang anda tidak berupaya menghentikannya.

Apakah anda inginkan signifikan dan ketegangan zakar?

Zakar tidak tegang dengan baik adalah salah satu tanda awal lelaki yang menghadapi kehilangan daya seksual.
Disebabkan usia atau tekanan, zakar tidak tegang dengan sempurna, lambat tegang dan mengakibatkan mati pucuk.
Beberapa ribu oang berpendapat kesihatan zakar adalah perkara utama yang difikirkan apabila usia mencapai 35 tahun ke atas.
Lebih ramai lelaki pada masa kini terpaksa mencari kaedah berkesan untuk merawat dan memlihara kesihatan zakar.

Jika anda menghadapi masalah zakar tidak tegang, ketidakmampuan untuk mempertahankan ketegangan atau jika anda berasa lemahdan lesu dalam hubungan suami isteri, NUR SUTERA CAFE KEMBALI TERUNA telah mengeluarkan formula ekstrak herba dalam bentuk minuman yang sedap lagi berkhasiat.
Untuk kesan yang optimum, gunakan 2CLIMAX BRAVO GEL FOR MEN sebelum bersama dengan isteri anda...



NUR SUTERA CAFE PULANG DARA

NUR SUTERA CAFE PULANG DARA

RM 28.00 (SM)
RM 32.00 (SS/B)
ORIGINAL FORMULA SUTERA CAFE

Produk berperisa kopi ini ternyata telah terbukti berkesan merawat masalah berkaitan kesihatan dalaman dan luaran wanita.

Jadi, tidak hairanlah, hanya dengan sekali pengambilan, pengguna telah memberikan reaksi yang positif terhadap Nur Sutera Cafe Pulang Dara..

Berikut adalah komen yang telah diterima..

  1. Puan Anisah dari Kota Bharu, Kelantan berkata.."Hubungan intim saya bersama suami semakin hangat semenjak saya minum Nur Sutera Cafe Pulang Dara ni, otot vagina semakin kuat, suami pun menegur perubahan ini..,"
  2. "Berat badan saya turun sebanyak 2kg pada kotak yang kedua pengambilan Nur Sutera Cafe Pulang Dara... tanpa perlu berdiet, badan pun terasa cergas dan ringan. Payudara pun terasa semakin montok," Puan Aini dari Pekan, Pahang .
  3. "Kali pertama minum Nur Sutera Cafe Pulang Dara, saya telah dapat rasakan perbezaan pada tubuh badan saya. Ternya inilah produk yang saya cari selama ini," Puan Nor dari Johor Bharu

KANDUNGAN BERKHASIAT LAGI MENYIHATKAN...
  • Mengatasi masalah senggugut, melancarkan haid serta mengatasi keputihan
  • Memulihkan sindrom tekanan sebelum haid
  • Membuang angin dalam badan
  • Membuang lemak dan menurunkan berat badan
  • Menaikkan seri wajah
  • Memulihkan saluran peranakan wanita
  • Mengatasi masalah buasir
  • Mengecut dan mengetatkan rahim
  • Menyembuhkan luka dalaman selepas bersalin
  • Membersihkan darah kotor
  • Melicin, menegang dan mencantikkan kulit
  • Sebagai astrogen berkesan membaiki tisu faraj
  • Membantu menegangkan payudara
  • Menguatkan otot sendi
  • Menetapkan batu merian
  • Menambah keintiman suami isteri
  • Melancarkan peredaran darah
  • Mengimbangi hormon-hormon dalam badan
  • Mencegah kanser
CARA PENGAMBILAN..
  • Minum 1 paket, 2 kali sehari.

KESAN SAMPINGAN..
  • Tiada

TAHAP UMUR..
  • Berumur 15 tahun ke atas (dari mula datang haid) sehinggalah MENOPOUSE

KANDUNGAN HERBA
NUR SUTERA CAFE PULANG DARA menggunakan ekstrak herba yang sangat berkesan untuk masalah dalaman seorang wanita. Antaranya ialah...


BERHATI-HATI DENGAN PRODUK SUTERA CAFE TIRUAN YANG BERADA DIPASARAN.
PASTIKAN ANDA MENDAPAT PRODUK YANG TULEN, KELUARAN MUTIARA JINGGA MARKETING DAN PASTIKAN ADA GAMBAR MAHKOTA PADA KOTAK. PIHAK SYARIKAT TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KEPADA PENGGUNA YANG MEMBELI PRODUK TIRUAN.

TESTIMONI PRODUK


PUAN SOPUAN BT ZAKARIA
KOTA BHARU, KELANTAN


Assalamualaikum, saya seorang surirumah berumur 45 tahun dan mempunyai 4 orang anak. Sebelum mengamalkan NUR SUTERA CAFE PULANG DARA, saya telah mencuba bermacam-macam produk kesihatan atas sebab tubuh saya yang kurang bermaya, sakit sendi dan sakit lutut.
Saya telah diperkenalkan dengan NUR SUTERA CAFE PULANG DARA oleh rakan baik saya yang juga STOKIS KOTA BHARU, Puan Aniesha.
Pada mulanya saya hanya mencuba 3 paket sahaja, tapi sungguh menakjubkan dengan hanya 3 paket percubaan ini saya telah merasa perubahan yang sangat ketara di mana tiada lagi sindrom pra-haid seperti sakit kepala dan sakit badan seperti selalu saya alami sebelum kedatangan haid saya, saya juga merasa kenyang di mana saya rasa berat badan saya semakin berkurangan sehingga saya terpaksa mengecilkan semua saiz seluar saya kerana ianya telah bertukar dari saiz 34 kepada saiz 31...!!
Sungguh menakjubkan, tak perlu berdiet pun badan saya semakin langsing!!!!

Kini, saya mengamalkan cuma 1 kali sehari meminum NUR SUTERA CAFE PULANG DARA tetapi, hubungan dengan suami semakin hangat, suami juga menegur tentang perubahan payudara saya yang semakin cekang dan montok. Teman-teman pula menegur tentang kulit wajah saya yang semakin berseri, cekang dan cerah.
Jadi, dengan hanya RM28.00 saya dapat semua yang saya inginkan, saya tidak akan beralih lagi kepada produk lain kerana ianya SEDAP, MURAH dan BERKESAN menghilangkan semua masalah saya.
Terima kasih kepada produk NUR SUTERA CAFE PULANG DARA... kini saya rasa bagaikan ANAK DARA semula...



PUAN SITI SHAHIRA
JENGKA 18, TEMERLOH, PAHANG

Assalamualaikum, saya telah mengalami masalah berat badan semenjak bertahun lamanya. Saya telah mencuba pelbagai jenis produk, daripada produk tradisional sehinggalah kepada produk berteknologi canggih di ibu kota.

Banyak wang telah dilaburkan semata-mata demi untuk mencapai hasrat saya, namun hasilnya amat mengecewakan... Sehinggalah pada suatu hari saya diperkenalkan kepada produk NUR SUTERA CAFE PULANG DARA oleh rakan baik saya yang juga STOKIS TEMERLOH iaitu Puan Eja. Dengan harganya yang jauh lebih murah daripada kebanyakan produk yang pernah saya cuba saya pun berkata, " Apa salahnya saya mencuba..?," Lagipun rasanya sedap dan tiada bau ubat herba yang memeningkan kepala saya...

Setelah 2 minggu mengamalkannya, saya mendapati terdapat banyak perubahan terhadap tubuh badan saya...
Saya merasa sungguh takjub, dengan hanya mengamalkan minum NUR SUTERA CAFE PULANG DARA, dua kali sehari, berat badan saya telah turun dari 79kg kepada 72kg tanpa perlu berdiet..!!

Ada lagi peubahan yang saya alami... Payudara saya semakin anjal dan montok, bentuk tubuh yang dulunya mengeleber kini semakin cantik cutting nya (kata suami dan rakan-rakan saya lah..!). saya juga rasa semakin sihat dan bertenaga...

Di usia saya yang semakin meningkat... saya memang memerlukan suatu produk yang simple, tapi dapat menyelesaikan masalah dalaman yang saya alami dengan pantas tanpa memudaratkan kesihatan tubuh badan saya. Ternyata, NUR SUTERA CAFE PULANG DARA telah mengembalikan keyakinan diri saya, dan telah merubah penampilan saya terutama ketika bersama dengan suami....

Ibarat masa berputar kembali, saya rasa sangat intim dan bahagia melayari kehidupan berumahtangga...

Kini, dengan adanya produk tambahan 2CLIMAX INTIMATE GEL FOR WOMEN, saya bertambah yakin dengan kewanitaan saya.... 2CLIMAX INTIMATE GEL FOR WOMEN, benar-benar mengembalikan kecantikan dalaman saya dalam erti kata yang sebenarnya...
Kini, jika ada orang yang bertanya, apakah rahsia saya... Saya akan berkata... PULANG DARA lah rahsiaku...

Saya amat yakin dengan produk ini. Terima kasih kerana memperkenalkan saya kepada produk yang sangat berkesan ini...



PUAN NOR ZARIANA ROSS BT MAJID
KOTA BHARU, KELANTAN


Assalamualaikum, saya telah diperkenalkan produk hebat ini NUR SUTERA CAFE PULANG DARA dan 2CLIMAXX INTIMATE GEL FOR WOMEN oleh Stokis Kota Bharu, Puan Aniesha.

Beliau mengesyorkan produk ini kepada saya selepas saya mengadu keletihan dan sedang mencari produk yang mudah dan ringkas.

Saya seorang jururawat, jadi sewaktu bertugas malam, saya selalu rasa mengantuk dan letih.

Saya minum NUR SUTERA CAFE PULANG DARA sebanyak 2 kali sehari, pagi dan petang.
Kali pertama minum, badan saya sudah terasa segar, kerja malam tidak mengantuk lagi. Selepas minum 2 kotak sahaja, saya melihat perubahan yang sangat ketara pada bentuk tubuh saya, kulit semakin cerah, payudara saya bertambah besar..!! Kawasan puting yang dahulunya gelap kini menjadi semakin cerah warnanya..

Saya juga merasa kelainan ketika bersama suami terutama sekali ketika menggunakan 2CLIMAXX INTIMATE GEL FOR WOMEN... Suami kata. nak lagi.... aduh..!! Rasa bagai kembali dara la pulak..
Ketika menggunakan 2 CLIMAXX INTIMATE GEL FOR WOMEN, saya dapat merasakan kembali berahi kepada suami, maklumlah di usia saya yang telah menjangkau 47 tahun ini, dengan 4 orang anak dan seorang cucu, persembahan terhadap suami sebelum ini agak hambar, kini tidak lagi selepas saya minum NUR SUTERA CAFE PULANG DARA dan menggunakan 2CLIMAXX INTIMATE GEL FOR WOMEN, vagina terasa rapat, badan terasa segar...., cubalah sendiri...!!




PUAN ANIESHA
STOKIS KOTA BHARU, KELANTAN

Assalamualaikum, saya adalah pemilik salon kecantikan di Kota Bharu, Kelantan. Saya mempunyai ramai pelanggan yang mengadu kepada saya tentang masalah berkaitan dengan kewanitaan yang mereka alami seperti letih, sakit sendi, resdung, keputihan dan berbagai lagi.. Kemudian, pada Disember 2010, saya telah diperkenalkan produk hebat ini NUR SUTERA CAFE PULANG DARAoleh Puan Niza.

Pada mulanya, saya hanya berani mencuba sebagai ejen sahaja kerana dewasa ini terdapat banyak produk keluar di pasaran, saya risau jika produk yang saya syorkan kepada pelanggan saya nanti tidak berkesan.

Sebelum memberikan kepada pelanggan, saya telah mencuba terlebih dahulu produk ini.. Saya rasa sungguh ajaib kerana dengan hanya sekali minum sahaja keputihan saya keluar dengan banyakknya... kemudian ianya tiada lagi..!!!

Saya pun mencuba produk yang seterusnya iaitu 2CLIMAXX INTIMATE GEL FOR WOMEN...ternyata suami suka, dan saya pun rasa sangat intim ketika bersama...



PUAN MARIANI
STOKIS PEKAN, PAHANG

Saya adalah pemilik salon kecantikan di Pekan, Pahang. Sungguhpun begitu, sebelum saya mencuba NUR SUTERA CAFE PULANG DARA , saya selalu rasa sakit badan, lutut kanan saya juga sakit sehinggga menyukarkan saya untuk bersolat. Saya juga mempunyai masalah resdung yang agak kritikal.
Selepas 1 minggu mengamalkan minum NUR SUTERA CAFE PULANG DARA , saya merasa perubahan yang ketara dimana bila bangun pagi badan terasa ringan, lutut tidak lagi sakit dan resdung pula semakin berkurangan. Berat badan saya turun 1kg pada kotak pertama dan 4kg pada kotak yang keempat..!!
Oleh kerana mengalami masalah redung , muka saya jadi gatal jika tersalah makan, Saya pun mencuba NANOSILVER BEAUTY SOAP . Kini, tiada lagi rasa gatal, pelanggan pula menegur tentang kulit wajah saya yang semakin licin, cerah dan tiada jerawat lagi. Memang menakjubkan..!!


PUAN HASNAH BT ISMAIL
KOTA BHARU, KELANTAN

Saya berumur 45 tahun dan bekerja sebagai seorang tukang masak di Kota Bharu, Kelantan. Pekerjaan saya yang memerlukan saya banyak berdiri dan berjalan telah menyebabkan saya merasa letih dan kaki saya terasa sangat lenguh.

Saya telah diperkenalkan dengan produk FUTUYU DETOX PATCH FOOT oleh Puan Aniesha, Stokis Kota Bharu. Setelah mencubanya pada kali pertama saya mendapati banyak toksin keluar dengan warna hitam pekat di tapak kaki saya, bada pula terasa segar, tidak letih dan lenguh di kaki saya hilang...!!!

Saya ini mengesyorkan produk ini kepada semua yang bermasalah seperti saya. Produk ini sungguh ajaib.
Terima kasih kepada Puan Aniesha kerana telah mengesyorkan produk yang berkesan ini kepada saya..


NANOSILVER BEAUTY SOAP


NANOSILVER BEAUTY SOAP
RM 39.90 (SM)
RM 45.00 (SS/B)

Mencerahkan kulit wajah.
Memutih dan menghilangkan parut.
Menegang dan melembapkan kulit.
Sesuai untuk kulit sensitif dan bermasalah.
Menghilangkan jerawat dan jeragat.
Sesuai untuk masalah kulit kering dan gatal.
Anti-bakteria, mengurangkan alahan kulit dan
resdung.
Tidak mengelupas, tiada kesan sampingan, berkesan
dalam masa yang singkat.
Tidak mengandungi bahan kimia terlarang.
Selamat digunakan.
Boleh digunakan diseluruh kulit badan.

CARA GUNA : Basahkan sabun dengan sedikit air, sapukan rata ke kulit wajah @ bahagian yang perlu kemudian cuci dengan air bersih, atau untuk mendapatkan kesan yangoptimum, biarkan ianya kering di kulit wajah anda lebih kurang 15 minit baru lah dibilas dengan air bersih.






TESTIMONI PENGGUNA

PUAN MARIANI
STOKIS PEKAN, PAHANG
Pekerjaan : Pengusaha Salon dan Spa

Saya adalah pemilik salon kecantikan di Pekan, Pahang.
Oleh kerana mengalami masalah resdung , kulit muka saya jadi gatal jika tersalah makan, Saya pun mencuba NANOSILVER BEAUTY SOAP . Kini, tiada lagi rasa gatal, pelanggan pula menegur tentang kulit wajah saya yang semakin licin, cerah dan tiada jerawat lagi. Memang menakjubkan..!! Kulit juga terasa lembap dan juga semakin tegang.


Dengan NANOSILVER BEAUTY SOAP, saya boleh keluar rumah walaupun tanpa mekap. Ianya mencegah kulit wajah terbakar oleh sinar matahari,

Cubalah sendiri, anda pasti sukakannya.

2CLIMAX BRAVO GEL FOR MEN


2CLIMAX BRAVO BEL FOR MEN
RM 69.00 (SM)
RM 76.00 (SS/B)
2Climax Bravo Gel For Men bertindak secara semulajadi dan selamat untuk membesarkan saiz tisu-tisu zakar dalam Corpus Cavernosum, Corpus Sponggiosum, Glans Penis dan saluran darah pada bahagian zakar. Ia membuatkan otot-otot zakar menjadi lebih kenyal dan elastik.

2Climax Bravo Gel For Men juga berkesan membetulkan urat-urat zakar yang bersimpul, tersumbat dan kurang sihat.




KESANNYA TELAH TERBUKTI..!!!
  • Zakar menjadi lebih besar dan panjang semasa ereksi
  • Batang zakar menjadi lebih keras daripada sebelumnya
  • Anda akan merasa lebih lambat untuk pemancutan air mani
  • Pasangan anda lebih teransang oleh zakar anda yang lebih panas
  • Kepuasan yang lebih nyata dirasai oleh anda dan pasangan anda

2Climax Bravo Gel For Men menggunakan bahan semulajadi yang telah digunakan turun temurun untuk membantu menyelesaikan pelbagai masalah seksual lelaki.


2Climax Bravo Gel For Men diadun daripada ramuan akar kayu herba rahsia, minyak bijan dan pelbagai bahan istimewa di dalam formula yang telah terbukti berkesan turun temurun ini dan juga terbukti secara klinikal.

KEKERASAN YANG LUAR BIASA..!!!

Walaupun kegunaan utama2Climax Bravo Gel For Men adalah untuk membesarkan dan memanjangkan zakar, namun begitu komen yang diterima daripada pengguna menyatakan bahawa kekerasan zakar mereka adalah jauh lebih hebat selepas menggunakan 2Climax Bravo Gel For Me. Ini di sebabkan oleh salah satu herba di dalam 2Climax Bravo Gel For Men yang berfungsi sebagai ejen yang melancarkan darah di kawasan zakar pengguna.




TERDAPAT PELBAGAI LAGI YANG MAMPU DILAKUKUAN OLEH 2CLIMAX BRAVO GEL FOR MEN..

Gabungan formula kami ini telah diuji secara saintifik dan klinikal untuk memberikan kesan-kesan berikut pada jangka masa panjang antaranya:
  • Membebaskan testosterone yang tersekat
  • Menggalakkan peredaran darah ke bahagian genital
  • Menguatkan dan membina kelenjar seksual lelaki
  • Membantu meningkatkan pembinaan hormon seksual
  • Meningkatkan lagi stamina dan kuasa seks anda
  • Menguatkan kuasa kardiovascular dan meningkatkan peredaran darah
  • Menghilangkan stress dan kegusaran
  • Membina semula simpanan nutrien untuk sistem seks lelaki
  • Meningkatkan kekuatan adrenal dengan tonik kelenjar adrenal
  • Meningkatkan kekuatan seksual dengan herba tradisional
  • Menyokong kesihatan dan keberkesanan kelenjar pituitary
  • Mengelakkan hypoganadism atai testis yang tidak aktif
  • Mengelakkan kesan keletihan dan meningkatkan potensi pancutan anda


CARA GUNA

Sapu 2Climax Bravo Gel For Men pada bahagian zakar anda 2 kali sehari dan lakukan urutan selama 10 minit atau sehingga gel menyerap masuk ke dalam kulit anda. Untuk kesan ketika bersamaisteri, sapukan gel 1 jam sebelum bersama isteri anda.

HUBUNGI SYAHRIR UNTUK KETERANGAN LANJUT 010-9503040/ATAU SYIKIN 010-9326443


EJEN DAN STOKIS DIPERLUKAN DISELURUH NEGARA..

2CLIMAX INTIMATE GEL FOR WOMEN


2CLIMAX INTIMATE GEL FOR WOMEN
RM 69.00 (SM)
RM 76.00 (SS/B)
2Climax Intimate Gel For Women bertindak secara semulajadi dan selamat untuk membersihkan bahagian faraj wanita daripada bau, jangkitan dan kekenduran otot sekitar vagina.

KESAN YANG TELAH TERBUKTI..!!

  • Kulit luaran dan dalaman menjadi lebih cerah dan anjal
  • Vagina menjadi lebih ketat
  • Menambahkan kenikmatan ketika bersama suami
  • Meransang keinginan seksual
  • Mencantikkan bentuk faraj
2Climax Intimate Gel For Women menggunakan bahan semulajadi yang telah digunakan turun tenurun untuk membantu menyelesaikan pelbagai masalah seksual wanita.
2Climax Intimate Gel For Women di adun daripada ramuan akar kayu, herba rahsia, manjakani dan pelbagai bahan istimewa di dalam formula yang telah terbukti berkesan turun temurun dan juga terbukti secara klinikal. Tiada kesan sampingan.

TERDAPAT PELBAGAI KEGUNAAN..


Gabungan formula 2Climax Intimate Gel For Women telah diuji secara saintifik dan klinikal untuk memberikan kesan-kesan yang berikut:
  • Menggalakkan peredaran darah ke bahagian genital
  • Menguatkan dan membina otot seksual wanita
  • Membantu mengaktifkan pembinaan hormon seksual
  • Meningkatkan lagi stamina dan kuasa seks anda
  • Meningkatka peredaran darah
  • Memutih dan mencerahkan warna kulit vagina
  • Meningkatkan kekuatan seksual dengan herba tradisional
  • membersihkan persekitaran vagina, mebebaskan bau dan jangkitan kulat
KANDUNGAN BAHAN


2Climax Intimate Gel For Women menggunakan herba sebagai asas produk untuk mengembalikan kecantikan dalam dan luaran seorang wanita. Antara herba yang digunakan ialah:
  • Manjakani
  • Kacip Fatimah
  • Akar Serapat
Kesemua herba ini berkesan menguatkan otot-otot vagina dan meningkatkan keghairahan seksual wanita secara semulajadi.


FUNGSI BAHAN

MANJAKANI
Manjakani atau nama saintifiknya OAK GALL telah digunakan sejak sekian lama di dalam perubatan tradisional sebagai bahan yang membantu menyembuhkan luka lepas bersalin, merapatkan dan mencuci vagina bagi wanita lepas bersalin. Ianya juga berfungsi untuk wanita berkahwin merapatkan bahagian intim ketika bersama dengan suami.


Manjakani telah digunakan secara meluasdalam ramuan ubat tradisional selama beabad-abad oleh orang Arab, Persia, India Cina dan Melayu. Hal ini diyakini bahawa Manjakani telah digunakan sejak 2725 SM oleh Mesir Kuno.


Menurut penelitian, Manjakani yang terbaik di kenali sebagai Manjakani Mekahatau Allepo Manjakani yang berasal dari Allepo, Suriah. Manjakani adalah dibentuk dari daun yang dikenali sebagai Cynips. Keberkesanan manjakani telah dibuktikan khususnya dalam memperlakukan Vaginal Discharge, sakit tenggorokan dan juga masalah kulit.


Manjakani kaya dengan Tannin, Vitamin A dan C, kalsium, Asam Perancis, Serat, Protein dan Karbohidrat. Selain itu, manjakani juga mengandungi unsur astrigen dan anti mikrob.


Oleh kerana ianya kaya dengan Tannin, maka dewasa ini ianya banyak digunakan di dalam ubat tradisional untuk penyembuhan dan kerosakan otot vagina yang disebabkan proses melahirkan anak. Zat yang terdapat di dalam manjakani juga dapat membantu mengembalikan pertumbuhan tisu vagina, membina kekuatan dan elastik.




KACIP FATIMAH
Kacip Fatimah atau nama saintifiknya LABISIA PONTHINA LOKAL digunakan oleh wanita Melayu sebagai ubat untuk membantu membaiki peranakan / rahim dan untuk menguatkan tubuh badan.
Kacip Fatimah juga digunakan sebagai antiflatulence dengan membantu mengusir dan mencegah pembentukan gas yang menyebabkan sakit kepala, kembung dan lemah tubuh badan. ianya juha anti dysmenorrhoea dimana ianya membantu dalam pembersihan dan menghindarkan sakit ketika haid.




AKAR SERAPAT
Akar Serapat atau nama saintifiknya PARAMARIA LEAVIGATA digunakan oleh wanita Melayu sebagai ubat untuk memelihara kejelitaan luar dan dalaman. Akar Serapat merupakan herba terbaik dan setiap wanita disyorkan mengambilnya.
Herba ini mengandungi minyak Asiri Cautchouc dan Getah Perca yang boleh merapatkan organ rahim khusus apabila wanita itu bersalin atau menghadapi masalah rahim turun.
Ianya sesuai untuk wanita yang mengalami gangguan edaran haid yang tidak teratur.
Akar Serapat sesuai untuk memulihkan perkara yang berikut:
  • Melancarkan haid
  • Awet muda
  • Menghilangkan keputihan dan gatal pada kemaluan
  • Mencantikan bentuk faraj
  • Mengecutkan rahim
  • Sebagai penambah kebahagiaan bersama suami anda
Kelebihan Akar Serapat ialah:
  • Baik untuk wanita terutamanya yang kerap melahirkan anak, wanita lepas bersalin dan yang mengalami masalah kesihatan pada bahagian faraj.
  • Mengecutkan rahim dan melancarkan perjalanan darah haid
  • Menghilangkan keputihan

CARA GUNA


Sapu pada bahagian dalam dan luar vagina anda 2 kali sehari. Untuk kesan ketika bersama suami, sapukan gel 1 jam sebelum bersama suami anda.
Tidak melekit dan tidak perlu bilas.

EJEN PERLUKAN DISELURUH NEGARA..!!

HUBUNGI :SYAHRIR (010-9503040) & SYIKIN (010-9326443) untuk keterangan lanjut.

TESTIMONIAL




Puan Siti Shahira adalah pengguna 2CLIMAX INTIMATE GEL FOR WOMEN...

" Sebelum mennggunakan produk keluaran MUTIARA JINGGA MARKETING, saya telah mencuba pelbagai produk tetapi tidak berkesan, Kini, dengan adanya produk 2CLIMAX INTIMATE GEL FOR WOMEN, saya bertambah yakin dengan kewanitaan saya..., ianya telah mengembalikan kecantikan dalaman saya dalam ertikata yang sebenarnya.. Perubahan yang ketara ketika bersama suami, vagina terasa ketat membuatkan suami semakin sayang...."




Saya adalah seorang ibu kepada 5 orang cahayamata, dan nenek kepada 3 orang cucu. Sebelum mengambil NUR SUTERA CAFE PULANG DARA, berat badan saya adalah sebanyak 79kg. Selepas mengamalkan minum NUR SUTERA CAFE PULANG DARA berat badan saya turun kepada 72kg selepas mengambil hanya 4 kotak NUR SUTERA CAFE PULANG DARA... Kini berat badan saya turun lagi kepada 60kg. Sungguh luar biasa dan menakjubkan. Saya juga tidak berdiet , berpantang makan, hanya minum 2 kali sehari, sungguh mudah..!! Ianya mengenyangkan dan memberikan tenaga kepada saya.


Saya juga mengamalkan pemakaian NANOSILVER BEAUTY SOAP.. ianya membersihkan kulit wajah secara mendalam tanpa mengeringkan kulit. Kulit terasa lembap. tegang dan segar walaupun pada kali pertama menggunakannya.. Ia juga menghilangkan kesan parut dan juga mengatasi masalah kulit kendur... Kulit tegang dan muda bagai berusia belasan tahun..


PUAN SARIMAH
STOKIS PANDAN INDAH, KL

Semenjak mengamalkan minum NUR SUTERA CAFE PULANG DARA 2 kali sehari, kulit saya semakin cantik dan cerah. Badan juga semakin bertenaga menjadikan saya yakin untuk menjadi stokis bagi produk ini. Permintaan dari pelanggan juga yang memberikan maklumbalas yang positif terhadap produk ini membuatkan saya tidak menang tangan melayani pelanggan yang mahu mendapatkan produk hebat ini. Dengan harga yang sangat berpatutan, dan memberikan manafaat yang banyak kepada pengguna, saya sangat berpuas hati menjualnya kepada para pelanggan. Berat badan saya juga turun sebanyak 4kg dalam masa 1 bulan tanpa berdiet. Cubalah sendiri..!!


No comments:

Post a Comment